search
EN DE

Paged Phone

Sklejka liściasta wodoodporna z wkładem gumowym lub gumowo korkowym.

Do czego możesz jej użyć?

Materiał wykorzystywany w transporcie i komunikacji publicznej ( autobusy, tramwaje, wagony kolejowe osobowe) oraz w przemyśle stoczniowym ( statki, jachty i łodzie motorowe).

Charakterystyka

Sklejka z wkładem gumowo-korkowym: Sklejka wodoodporna z obłogami (warstwy zewnętrzne) z forniru brzozowego, wewnętrzne warstwy mogą być z fornirów z drewna brzozowego lub olchowego. Wkładka głusząca, o grubości 3 mm, znajduje się symetrycznie w środkowej warstwie sklejki. Wkładka jest materiałem kompozytowym korka i gumy tłumiącej wibracje i dźwięki wywołane np. przez pracę silnika. Jest materiałem lekkim umożliwiającym obniżenie ciężaru pojazdów bez redukcji ładowności i bezpieczeństwa.

Sklejka z gumą: Sklejka liściasta o budowie krzyżowej z obłogami (warstwami zewnętrznymi) z forniru brzozowego lub olchowego. Środek może być wykonany z forniru brzozowego lub olchowego. Wkładka gumowa, o grubości 2,5 lub 3,5 mm, znajduje się symetrycznie w środkowej warstwie sklejki. Sklejka posiada właściwości głuszące i tłumiące drgania.

Typy sklejania

  • wodoodporna: Spoina na bazie żywicy fenolowo-formaldehydowej lub melaminowo-mocznikowo-fenolowo-formaldehydowej, do użytkowania w warunkach zewnętrznych (wg PN-EN 636, klasy techniczne EN 636-2 i EN 636-3).


Masz pytanie dotyczące produktu?

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w „Polityce Prywatności”.